Beton dekoracyjny - Beton architektoniczny - Posadzki betonowe - Posadzki polerowane
Beton architektoniczny do dekoracji powierzchni
2 listopada, 2016
Monitoring pojazdów GPS lokalizatory GPS lokalizowanie samochodów GPS
Lokalizowanie samochodów GPS
7 listopada, 2016

Projektowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych Tworzenie stron www Projektowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych Tworzenie stron www Projektowanie sklepów internetowych

Wszyscy świetnie rozumiemy, iż Internet stanowi morze możliwości oraz również ogrom innowacyjnych narzędzi, jakie mają uczestniczyć w zdobywaniu kolejnych Interesantów i umacnianiu lojalności „starych”. Prócz reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, która wbrew powszechnej opinii bardzo skutecznie działa na hipotetycznych nabywców, mamy dodatkowo okazję stosowania sieci do lansowania własnej marki oraz uwidaczniania swoich autorskich produktów lub usług. Rutynowa reklama w postaci zbyt prostackiej bądź namolnej niestety nie da takich wyników, jak inteligentnie zaprojektowana i wypozycjonowana strona internetowa. Dlaczego? Na niniejsze pytanie zamierzamy w bieżącej chwili skrupulatnie i fachowo odpowiedzieć.

Co jest przyczyną niskiego usytuowania mojej strony w rankingu Google?

Mianowicie warto sobie w tym momencie odpowiedzieć na kolejne pytania: czy konstruując własną stronę internetową pamiętaliśmy o klientach lub o tym, co nam się przede wszystkim podoba? Czy artykuły zamieszczone na naszej stronie są należytej jakości, zatem komunikatywne, nieskomplikowane oraz kompetentne? Czy wystarczająco często poprawiamy naszą stronę? Czy w zbudowanych tekstach zawarliśmy słowa kluczowe, które linkują do dalszych podstron? Odpowiednio sporządzona strona internetowa nie będzie na 100-nej „miejscówce” w najpowszechniejszej na świecie wyszukiwarce internetowej jaką jest Google. I nie chodzi tutaj wyłącznie o sprawy ujęte w zadanych wyżej pytaniach. Zabiegi na pozycjonowanie stron internetowych, jakie blogowicze stale zamieszczają w sieci, tak naprawdę są tylko podstawami. Znaczy to, iż w ogóle nie wypozycjonujemy strony odwołując się tylko do nich. Nikt nie wyjawi zagadki pozycjonowania na blogu, zwłaszcza jeśli jest to przedmiot jego działalności. Kierujmy się własnym „rozumem” – postawienie strony firmy na czołowej stronie we wspomnianej wyszukiwarce niemało kosztuje, zwłaszcza jeśli marzymy o tym, ażeby się ona tam utrzymała dłużej aniżeli kilka minut. Na każdym kroku można zdobyć artykuły za przysłowiowe „parę groszy”, jednakże zawsze pozycjonowanie odbywa się na zasadzie spamu. Rezultat? Firmowa strona zostaje unieruchomiona przez Google.

Czy tworzenie strony jest naprawdę takie proste?

Rzeczywiście własną stronę internetową możemy opracować samodzielnie. Pozostaje jednak pytanie: w jaki sposób będzie „studiowało” ją Google? Momentami odnosimy wrażenie, iż całość wykonaliśmy naprawdę jak być powinno, lecz strona spada na kolejne miejsca w wyszukiwarce. Widać skorzystaliśmy z dowolnego szablonu (odpłatnego lub darmowego) oraz po prostu „zapełniliśmy go” tekstem, fotografiami, filmami itp. Niestety nie jest to dobry koncept, szczególnie na firmową stronę. Tworzenie stron internetowych powinniśmy zostawić informatykowi, grafikowi oraz pozycjonerom. Primo – skoro w ogóle nie mamy dostatecznej wiedzy, zmarnujemy multum czasu na jej opanowanie. Secundo – obierając ową drogę musimy mieć na uwadze pracę dwu-etatową. Po trzecie – przy powstawaniu strony firmowej nie działa pojedyncza osoba, ale parę. Łatwiej i efektywniej jest polecenie komuś niniejszej pracy (a jest jej sporo). Analogicznie rzecz ma się z tworzeniem sklepów internetowych. Samo tworzenie tekstów pochłania dużo czasu, a muszą one nierozerwalnie nawiązywać do tematyki naszej strony. Pozycjonowanie trwa od kilku do kilkunastu tygodni, a na wstępie może nie być rozpoznawalny żaden ruch na stronie.

Na co konkretnie zwracać uwagę?

Funkcjonuje przynajmniej kilkanaście kwestii, na które powinniśmy bezwarunkowo zwrócić uwagę przy budowaniu strony internetowej oraz jej pozycjonowaniu – niżej znajdują się te najważniejsze.

Podczas konstruowania strony
  • Powinna być prosta w odnalezieniu
  • Musimy zagwarantować osobistej stronie sprawdzoną platformę hostingową
  • Adres strony musi być prosty i łatwy do zapamiętania
  • Rodzaj aktywności zawodowej określmy w najdrobniejszych szczegółach (jaki jest przedmiot naszej działalności itd.)
  • Zagwarantujmy sobie przydatne opinie (rekomendację)
  • Sprecyzujmy konkretnie za pomocą jakiej metody Kontrahenci mają się z nami komunikować (np. poprzez dołączenie do koszyka niektórych artykułów, kontakt telefoniczny)
  • Sprawmy, by strona oraz jej treść była zaprojektowana w zgodności z zasadami praktyczności
  • Wstawmy dane kontaktowe w zauważalnym miejscu
Podczas pozycjonowania
  • Za pomocą jakiego algorytmu Google ustala pozycję danej strony?
  • Co należy przygotować, aby firmowa strona znalazła się na priorytetowej pozycji?
  • Co robić, ażeby Google nie usunęło naszej strony z wyników wyszukiwania?
  • Wynajdujemy wyjątkowo korzystne hasła do pozycjonowania
  • Polepszamy stronę tak, ażeby Odbiorcy regularnie na nią wracali
  • Linkujemy, a nie spamujemy
  • Tworzymy swoje zaplecze odnośników
  • Kontrolujemy funkcjonowanie własnej strony internetowej za pośrednictwem wygodnych narzędzi

Należy mieć na uwadze – jeśli Google usunie naszą stronę z rezultatów wyszukiwania, często powrót jest nierealny. Lepiej nie wędrować w nawale internetowych „dobrych rad” i pozostawić kompetentne projektowanie stron osobom, które mają obszerną wiedzę oraz kwalifikacje.

Więcej informacji znajduje się na stronie – Projektowanie stron Gorzów

Komentarze są wyłączone.