Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Kubek termiczny Contigo na każdą okazję
3 września, 2020
Okna pasywne w budownictwie
15 września, 2020

Wizytówki dostępne w mapach Google są dobrym narzędziem pomagającym zaistnieć na rynku lokalnym. Za sprawą map Google zyskujemy dojście do namiarów przedsiębiorców z różnych branży. Dzięki temu użytkownik może bez problemu odnaleźć sprzedawcę potrzebnych produktów oraz usług. Aby znaleźć się wśród firm w danej lokalizacji wystarczy założyć swoją wizytówkę w mapach Google. Pośród wszelkich udostępnionych usług Google trzeba odnaleźć funkcję Google Moja Firma i postępując zgodnie z wskazówkami stworzyć profil. Każdy następny krok zbliża nas do przygotowania profesjonalnej wizytówki. Wystarczy wypisać takie dane jak nazwa przedsiębiorstwa czy jej lokalizacja oraz kontakt, a potem je zatwierdzić. Wypełniona o bazowe dane wizytówka jest gotowa do korzystania. Dobrze jednak wzbogacić ją o dodatkowe informacje dostępne w poszczególnych zakładkach. Końcowym krokiem jest weryfikacja, by wizytówka była całkowicie aktywna. Mając przygotowaną wizytówkę dobrze zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, by była widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować swoją wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google oddziałuje sporo różnych czynników. Przede wszystkim duży wpływ ma odległość od użytkownika. Chcąc znaleźć sklep albo usługi często kierujemy się tym, jak blisko znajduje się od miejsca zamieszkania, z uwagi na to wizytówka ma swoje zastosowanie szczególnie na rynku lokalnym. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej klienta, tym większa szansa na wyższy wynik wyszukiwania. Oprócz tego ważna jest rozpoznawalność oraz trafność względem słowa kluczowego. Jeśli firma jest pozycjonowana pod danym słowem kluczowym lub zawarta na jej witrynie treść koresponduje z wyszukiwaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka znajdzie się wysoko. Możliwości udostępnione w usłudze Moja Firma dają sporo opcji, jakie mogą korzystnie zadziałać na pozycjonowanie wizytówki Google.

Wypełnij informacje na temat firmy

Podstawowe dane jak nazwa, telefon i adres  lepiej uzupełnić o dodatkowe tak samo przydatne dane, jakie pomogą Google z dopasowaniem wizytówki do zapytania użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki należy uzupełnić zgodnie z danymi ze strony internetowej. Dodatkowo w nazwie wizytówki da się wpisać nazwę firmy razem z ogólną frazą (np. Firma – pozycjonowanie wizytówek Google). Obok tego należy dołączyć kategorie i podkategorie, jakie pokażą Google oraz użytkownikom profil firmy, a więc jej zakres działań. Istotna jest też lokalizacja i obszary działania. W samej lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, gabinetu, sklepu itp. Jeżeli jednak oferujemy usługi poza siedzibą (np. montaż okien i drzwi w domu klienta) wtedy należy dołączyć obszar działania, czyli szerzej np. miasto lub województwo.

Zdobądź atrybuty oraz opinie klientów

Niezwykle znaczące jest również uzyskanie atrybutów. Są to atrybuty zespojone z tym jak działa firma. Dla przykładu wskazują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu znajduje się parking lub czy została dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Minusem jest to na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, dlatego że wstawiane są one na bazie dodanych przez klientów odpowiedzi na pytania zadane przez Google. Również opinie klientów oddziałują na pozycjonowanie. Większość potencjalnych klientów wciąż wartościuje opinie Google, z uwagi na to lepiej się o nie postarać i co istotne, lepiej na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii mamy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Wstaw unikalny opis, produkty usługi i zdjęcia firmy

Unikalny opis firmy to najlepsze miejsce, aby wskazać najważniejsze informacje na temat firmy, jednocześnie stosując najbardziej trafne słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pokazuje się w profilu firmy bez używania przycisku „więcej”, ze względu na to najlepiej skoncentrować się nad tą częścią opisu. Co więcej dla bardziej efektywnego pozycjonowania wizytówki Google należy wpisać swoje produkty i usługi. Wypełnienie profilu tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale także prawdopodobnie zachęci większą liczbę potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google wpływa także wstawianie zdjęć i filmów. Multimedia umieszczone w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla użytkowników, ale także umożliwiają uzupełnienie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Częste dodawanie zdjęć pozytywnie wpływa na pozycjonowanie.

Dodawaj wpisy

Dzięki wpisom w wizytówkach Google zaproponować użytkownikom wartościowych treści, jakie mogą zachęcić ich do odwiedzania naszej strony WWW lub sprawdzenia usługi. Wpisy umożliwiają opublikowanie treści do 1500 znaków oraz odsyłacz, za pomocą którego możemy linkować do dowolnej strony, np. podstrony z usługami lub innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce nie tylko będzie dostępny przez wiele czasu (zakres dat można samodzielnie ustalić nawet do roku), może być elementem marketingu treści, w którym będziemy oferować klientom garść przydatnej wiedzy z branży. Częsta publikacja zostanie uznana niemal jak wpisy z bloga na stronie, z uwagi na co warto zastanowić się nad zastosowaniem tego elementu.

Zdobywanie linków

Linki odsyłające bezpośrednio do wizytówki są dość istotnym elementem, który wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. Warto więc rozejrzeć się za branżowymi lub lokalnymi katalogami, forami, blogami, portalami i pozostałymi źródłami, uznawanymi przez Google jako wartościowe, gdzie można zostawić link. Dobry profil linków wyśle Google znak, że warto pokazać wizytówkę na wyższej pozycji, dlatego że odsyłają do niej różne interesujące strony. Profil linków ma więc korzystny wpływ na pozycjonowanie .

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Komentarze są wyłączone.