Strony www Toruń - Projektowanie stron Toruń - Tworzenie stron www - Strony CMS - Responsywne strony www
Strona www – doskonała inwestycja
17 lutego, 2017
Kamień ogrodowy - Kamień naturalny - Dekoracje ogrodowe z kamienia - Hurtownia kamienia - Kamień dekoracyjny
Dekoracje do Twojego ogrodu
18 lutego, 2017

Co kryje się pod nazwą pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczny sposób na reklamę mojej strony www? Jakie rezultaty gwarantuje pozycjonowanie stron? jaki jest koszt pozycjonowania stron? To najczęstsze pytania zadawane przez Klientów agencją interaktywnym zanim zainwestują w tego rodzaju usługę.

Efektywność pozycjonowania zależy od kilku czynników, oraz wypracowanych procedur. Agencje SEO prześcigają się w mówieniu o tym jak szybko wzrasta pozycja pozycjonowanej przez nich strony i znajomości trzymanego w tajemnicy algorytmu Google. Niestety przeważnie te agencje, sprzedające tanie i szybkie pozycjonowanie, w efekcie prowadzą do zablokowania stron swoich Klientów przez Google. Ich metodą jest spamowanie, które w przeważnie zawsze przynosi więcej szkód niż pożytku. Pozycjonowanie nielegalnymi technikami nie jest zatem słusznym wyborem, a praca nad podniesieniem takiej witryny do wcześniejszej pozycji trwa nawet kilka miesięcy.

W poniższym artykule po kolei opiszemy Wam jak powinno wyglądać skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto poznać te wskazówki, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży internetowej jest wielu.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie stron?

Bez cienia wątpliwości możemy powiedzieć, że żyjemy w czasach Internetu. Instytucje, których strony www są chętnie odwiedzane, odczuwają wzrost zysków w rzeczywistości. Wzrost popularności tych witryn nie jest wyłącznie kwestią przypadku, ale dokładnie przemyślanej techniki marketingowej. Zabiegi takie jak pozycjonowanie stron, czy prowadzenie profilu w znanych social media podwyższa możliwości firm na zdobycie wielu potencjalnych Klientów. Dlaczego pozycjonowanie stron uważane jest za najskuteczniejszą metodę? Powód jest niezwykle prosty – ilość użytkowników wyszukiwarek, którzy w przyszłości mogą zostać Klientami Twojej firmy.

Na pewno nie raz szukałeś usług w Internecie. Pewnie używałeś w tym celu wyszukiwarki Google. Po użyciu określonej frazy, np. Salon fryzjerski Toruń, wyświetliła Ci się lista wyników. Sugerując się zasadą im wyższym tym lepszy, klikałeś na strony firmowe, które znalazły się w pierwszej 10. Tak też czyni 90% osób korzystających z popularnych wyszukiwarek internetowych. Praktycznie wszyscy zwracają uwagę na pierwsze 10 pozycji na liście wyników wyszukiwania, rzadko kiedy przechodząc na kolejne strony. Podsumowując- najważniejszym atutem pozycjonowania, jest możliwość zainteresowania swoją witryną większej liczby osób.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony wpływa na optymalizację jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Strony umieszczane są na tej liście w właściwej kolejności, odpowiadającej ich trafności z używaną frazą kluczową. Tworzeniem tych wyników zajmują się boty Google, których praca bazuje na potężnie zbudowanym algorytmie, udoskonalanym co kilka miesięcy. Pozycjonowanie jest zatem wysoce skomplikowaną procedurą, najczęściej poznawaną metodą prób i błędów, gdyż żadna agencja interaktywna na świecie nie ma dostępu do tajnego algorytmu. Realizując określone procedury na stronie i obserwując zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie jedynie stwierdzić jakie są czynniki oddziałujące na skuteczne pozycjonowanie. Warto wyróżnić takie jak:

  • optymalizacja strony – maksymalizacja wydajności i optymalizacja kodu strony spowodują, że dana witryna będzie bardziej wartościowa dla robotów wyszukiwarki. Ogromne znaczenie ma także ilość fraz kluczowych w tekstach na stronie.
  • popularność witryny – dbałość o odpowiednią liczbę pochodzących z wartościowych stron linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych sprawi, że podobnie jak zainteresowani usługami Klienci, boty Google także spojrzą z zaciekawieniem na daną stroną. Aby zbudować bogaty zbiór linków zewnętrznych możesz postawić własne zaplecze pozycjonerskie.
  • bycie na bieżąco – tematyczna i zachęcająca treść to jedno, a częste aktualizacje strony to drugie. Atrakcyjne według Google strony to takie, na których wciąż jest jakiś ruch. To także dobry sposób na zachęcenie nowych Klientów.
  • responsywność – jest obecnie priorytetem nr 1, dlatego że co raz więcej ludzi korzysta z urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do rozmiaru danego ekranu i działają wydajnie w każdej chwili, co zauważą boty Google.

Tu jedynie nieliczne przykłady czynników mających wpływ na pozycję strony w naturalnych wynikach Google. Wiele agencji SEO rozpoczyna współpracę z Klientem od omówienia fraz kluczowych. Prawdziwi fachowcy pomogą Tobie wyszukać takie słowa, dla których skuteczny wzrost pozycji strony będzie kwestią kilku tygodni. Niektóre firmy zaproponują Ci postawienie własnego zaplecza SEO, lub wykorzystanie z ich bazy. Nie obawiaj się tego pomysłu. Oznacza to, że agencje te troszczą się o Klienta, nie chcąc go naciągnąć na nie korzystny spam, który jak już się dowiedzieliście, może kosztować Was blokadą strony. Co do ceny, standardowe pakiety pozycjonowania oferowane są w cenie od 100 złotych miesięcznie. Czy jest to duży wydatek? Nie, jeśli pomyślisz ilu stałych Klientów możesz zainteresować tylko przez to, że Twoja strona zajmie wyższą pozycję niż konkurencyjne strony. Warto wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie – rezultaty pozycjonowania widoczne są po miesiącu, jak nie dłużej. Jeżeli jakaś firma proponuje Ci znacznie krótszy termin, oznacza to, że korzysta z nielegalnych metod.

Zależy Ci na bezpiecznym pozycjonowaniu – wejdź na naszą stronę i poznaj szczegółową ofertę: pozycjonowanie stron

Komentarze są wyłączone.